viernes, 27 de abril de 2012

Nova cantada del senyor kulo!

Hola a tothom,darrerament no hem tingut molta activitat al blog dels collons!
Només era qüestió de temps!
El nostre amic kulo,sempre disposat a donar que parlar ha tornat a fer de les seves!!!!!!
Via de nom ni punyetera idea, difícil de collons,sita al boixar,segons Kiko 7b+,segons Kulo 7c com un piano desprès de ser encadenada pel Sr. A0 i per Kiko respectivament, passa a ser 7b(pel mateix tècnic en escalada esportiva, Sr. Kulo) i encara que rectificar sigui de savis,la meva pregunta es. Que porta a algú a baixar una via un grau sencer?
Desprès d'obrir la polèmica, d'informació del dia.
Per la nostra part el Sr. A0 encadena al 2º "Judes" al Secretivo i jo continuo menjant-me els mocs a la "viuda negre" res de diferent sota el sol(o els núvols) el menú de desprès ja no es comenta perquè ja ho coneixem tots.
Per cert ha sortit la nova guia de Montserrat sud. Puta fulanya! Però això ja es un altre historia a tractar en un altre entrada!
Pd. Mª del Ano controla tus instintos!!!
Que quedi constància de que jo en cap moment he provat la via de la discòrdia,les meves opinions estan basades en comentaris sentits en estats alcoholitzats i de poc seny!

4 comentarios:

  1. que sepas que la decotacion corre por parte del señor super sirueeeeela, que la de la derecha es mas dificil y que te den polculo. si quieres saber lo que pasa en güasintón tienes que ir a gäsintón.

    ResponderEliminar
  2. Mira mariconazo,tu y solo tu te empeñaste en darle 7c a esa via,no puedes aceptar la rebaja con el encadene de los demás,el Kiko le dio 7b+ desde el principio,yo no la he probado ni creo que la pruebe,me parece un zurullo de vía!
    Y mañana te voy a chupar la nariz,que lo sepas!!!

    ResponderEliminar
  3. pero mira que sois membrillos y/o codonyats. La via tiene el grado del que la proponga mas bajo y si " el little fari" le da 7b , pués serà que ha encontrado un canto nuevo o vete tú a saber. Pero lo que esta claro és que si alguien le parece 6c i la ha hecho la via es 6c . Tomar nota pringaos y aprender del abuelo que no pillareis cagando ni pisando mierdas como le pasó al fari antes del fracaso.

    ResponderEliminar
  4. el fary piso una mierda y el barril una mina antipersona con la teta. si es que hay que mirar por donde se pisa, y que si no pisas no pisaras nunca mierdas y que solo verás las mierdas pasar, que aunque le barrilico se equivoque, por lo menos se mjoja, como cuando dijo que pisaba una mina antipersona con la teta... besicos de las italias. que sepais que si buscais tias no busqueis en la pelota, sino que en la bota deben de estar todas.

    ResponderEliminar

Archivo del blog