sábado, 22 de marzo de 2014

Anarcoentreno vs. Rock güarrior.

El tema es,que després de diversos estudis sobre entrenament físic i mental  les conclusions han sigut clares!
En un curt període de temps el doctor Pau Auge(La Reunió) i el Lisensiado Carles Barril(jo),hem comprovat la enorme efectivitat de l'entrenament funcional àcrata!
 El nou mètode güarrior limita el consum de birra i obliga a la realització d'un determinat numero de vies,el anarcoentreno et deixa escollir entre fer una via més o anar a fer birralmoha(guanyant sempre lo segon clar)!
El entreno pot començar sent de bloc i acaba sent d'ultra-pila,o viceversa!
La part mental es basa simplement en no pensar pas!
La alimentació es basa en la doble C (cerdo i cervesa) !
El físic ho pots fer tant a la barra de dominades com a la barra del bar i les kettlebells passen a ser part del teu cos(això últim al Dr. Auge no li ha entrat al cap encara,es igual pots fer lo que et surti del ous),el lastre,suspensions,flexions,etc, es poden fer o no!
Els resultats.
Jo no he tingut cap!
El Dr.Auge ja es un altre historia,encadena tot lo que se li posa pel mig en un o dos pegues!
Ojo, amb això no vull menysprear als putos bujarras del tripe A i al Güarris,però els seus entrenaments no serveixen per una puta merda!


Dr. Auge realitzant una de les sessions sense sentit de les que consta el entrenament.
 
Pd. 
Com no ser escriure cosses boniques,li dedico aquesta entrada al meu amic amb el que tantes cosses vaig compartir! Fins sempre amic meu,et trobo a faltar!

2 comentarios:

  1. Aquest entreno si que mola. Gullich bon viatge!

    ResponderEliminar
  2. Veient el que escrius, ara m'adono que no era el Gullich al que havies de portar al psicoleg de gosos, ets tu que havies d'anar al psikiatra...que descansi!

    ResponderEliminar

Archivo del blog