viernes, 4 de noviembre de 2016

HOLA,SOY VEGANO. JODER POS YO SOY MÁS D'INVIEN·NO!

Holaaaaaaaaa fills de puta!
Com ja no escalo(es de blandengues),he decidit fer un article de dietètica i nutrici...encia?
Collons,lo primer que et far saber un vegano,es això,soy vegano! jo no dic que soc un salvatge carnívor,omnívor!
La nostra dentadura es vegetariana(mentiiiiiiiraaaaaaaaaa),podem sobreviure sense carn(mentiiiiiiiraaaaaa), tenen cara i em donen pena(això no es mentida,es respectable,però molt estúpid).
Les dents,realment,no son de carnívor,som omnívors.
La vitamina B12 no més esta a la carn o en molt petites quantitats a contaminació per paràsits a terres que no han sigut tractades(al nostre puto i estúpid país 0m2) si no,es un producte sintetitzat a un laboratori que no voleu menjar(però ho feu). La B12 es indispensable pel funcionament dels nervis!!!
Mira amb la careta,millor em callo!!! 
Clar,l'industria es terrorífica,el sacrifici,salvatge i innecessari. Però no em culpis a mi,ni em diguis lo malament que ho faig,analitza que pels teus cultius de cereals(majoritàriament transgènics montantenses) s'acaba amb l'habitat de milers d'espècies,els pesticides envaeixen la terra(el cultiu ha sigut la major lacra de d'humanitat), i naltros,mengen carn.  
Menja bitxos petits(tenen cara però donen menys pena.
Lo de BIO es dubtós,aquí no tenen en comte la terra(si ha sigut fumigada abans), on no es dubtós es al preu.
Menja ous(encara no tenen cara(no defenses l'avortament,amés els posen estiguin fecundats o no).
Menja peix(merda,esta ple de mercuri!!!!!!!, dons petits(hijoputa asesino de bebés),bé espècies petites).
Comete mis cojones!!! jijijiji.
Cony menja insectes,en batut no es nota que son lletjors!
Bé,en definitiva deixam en pau que jo no em fico en lo que menges ,pesaaaaaaooooo!


No hay comentarios:

Publicar un comentario

Archivo del blog