miércoles, 27 de febrero de 2013

Juer que rajjjca!

Quin fred,quina calor.......joder no m'aclaro!!!
Amb la rasca que fot i es impossible trepar al puto sol,però a l'ombra et peles i no tens tacte!!!
En definitiva que em quedo amb les peses russes que no calen condicions,o millor amb el Dry Paling!!
Efuerso masimo,sufrancia y malestar generas aparte l'estrñimiento!
Aquesta es una reflexió personal,ja que els encadenes han anat bòlid, la Rusc,Corre Camins,Paga fantes,Jet set, i segur que em deixo algunes,ara això si,sempre per els mateixos,Pepi,Kiko(encadene èpic després de vomitar com una bestia),Xexu,Kulo(si,si ha tornat després de tres mesos desaparegut i ja encadena el .....).
Jo per la meva part m'he menjat una puta merda!! Aixo si.... he començat una nova aventura deportivistica!
El dry paling. davant de la falta de resultats en les continues incursions vaig decidir provar sort amb un altre modalitat del rappelimmo. Després de un anassis profund, i sense trobar res motivant,una idea va rebentar la meva ment(privilegiada),amb el meu canvi de rumb cap a la alimentació natural,i el entrenament paleolític s'em va ocorre una idea,el Dry paling,millor que mireu les espectaculars afotos i jutgeu per vosaltres mateixos!

da

Espectacular pas Ramiro a l'agulla del senglar!

1 comentario:

  1. juasjuasjuas!!! quina bèstia parda!!!

    Això del Dry Paling fa bona pinta, però no sé si aquests palets resistiran massa...

    ResponderEliminar

Archivo del blog