martes, 6 de marzo de 2012

Intolerància a la pila!

La setmana passada va ser complerta,pila,vies de bloc,canvi de roca(que ja em tocava ),no masses metros,però divertits! El cas es,que el Xexu va tornar a encadenar(El viatge imaginari),avui jo no hi era però m'ho ha dit un cul,també(No repapiegis),la resta vam fer lo propi,felicitar-lo,perquè no ens vam menjar un cagarro!
Bé no era això a lo que anava,era que m'he adonat que no sempre tenen la culpa els dengues del NOencadenes,he descobert que al meu cas es una al·lèrgia gravíssima,es intolerància a  la pila. Ja ho he posat en mans dels al·lergòlecs més importants de Barcelona,però de moment tots m'han enviat a tomar pel cul! Tindre que investigar jo mateix com treure'm la puta al·lèrgia!
De moment deixo unes fotiquis !
Jo pensant que em passa!


Santi amb el Cul de fons.

Mª del Ano

Mandril fixant objectius.


Xexu al seu estat natural l'encadene!










Rodri gaudint de l'abundància de canto a el Brujo 







Jo plorant mentre Dani em dona la noticia de la meva al·lèrgia. 

No hay comentarios:

Publicar un comentario

Archivo del blog