viernes, 10 de febrero de 2012

Viatge Imaginari

Bueno,que dir d'aquests dies freds!
Dilluns blandengueo,dimecres retirada,dijouuuuuuuuuus!
Dijous si, pugem a l'agulla,onemoretime!
El resultat,3 encadenes al Viatge imaginari,el primer per part del Kiko,el segon del Jordi i el tercer del Kulo(el tio le metio rollo Fari,ese tio ahi!)
Per la meva part(crec que vaig ser el triomfador real) una barreja de torpeza,blandenguismo i mala sort va donar com resultat el meu cap rebotant contra la dura roca de la nostra estimada Montserrat.
Aquest fet no va fer més que reafirmar la meva confiança amb d'utilització  del  casc,donar-me un considerable mal de cap/cervicals/esquena i fer que porti el cul més prieto que los tornillos de un submarino!
Avui,per reprendre la confiança en mi mateix hem anat amb Alex(nou fitxatge) al Bombo Infierno(Can Jorba),resultat, L'Alex s'emporta cap a casa el 7a,7b a vista i el 7c de l'extrem dret al segon pegue,jo el 7b i donant gracies al deu Mandril per no haver caigut(tengo miedoooooooooo).
Espero que la setmana vinent sigui mínim igual de bona per la gent,i lo  meu es facil de superar!
Ala a tomalpolkulo,las afoto mañana que m'he dejao la camara nel cotxe i no tinc ganes de baixar a buscar-la!!

Per cert,no he parlat del grau de les vies,deixaré un interrogant generalitzat!
I recordeu,decotar sense encadenar es de retrasat!(dicho popular mongol)

1 comentario:

  1. mu bonica la foto. bueno, despues del pegue de barrilico la via ha quedado con un canto picado nuevo producido de un solo golpe. menos mal que la cabeza era del barril, porque igual otro hubiera hecho añicos millones de años de trabajo de la naturaleza. bueno, el test de cabezazos dice que black diamon hace buen género, aunque ojo!!!! el casco solo proteje por fuera el cerebro!!! las birras de momento no las para, ahora que normalmente no las tomamos con casco, habrá que probar. bueno, saludos y todos a ponerse casco

    ResponderEliminar

Archivo del blog