viernes, 24 de febrero de 2012

Sembla que la setmana no ha acabat tant malament!
Bueno,ahir vaig decidir anar petes qui petes a trepar,amb una sensació un tant estranya  (després vaig descobrir que la sensació estranya es diu febre), la qüestió es que vam pujar en processió al Boixar. la jornada va estar profitosa,per el Sr. Lop,que es porta un 7b de nom?? al segon pegue, per Alex,que es porta un 7b+ també al segon,i per l'estrella de la jornada,que apart de sortir guapo a les fotos!!!! a retornat al vuitè grau, el senyor Quiquo Sanchez!!!!!
Les fotos de l'encadene no hi son,en realitat no hi ha fotos de res(no tenia yo el coño pa farolillos).
Bé, avui la cosa parlant pel meu gripazo ha anat millor! Només per el meu gripazo ,perquè en tema d'encadenes ha sigut un truño,menys per el Fontseca que ha encadenat el seu primer 6C(con dos cojones).




El Alex anava els demés,que mes o menys herem els mateixos que ahir(Kiko Siruela,Mª del Kulo,Santiag,Martí,Xexu,Fontsi,Alex,despres han aparescut Litus i Juanfra ) ens em fotut unes arrossegades de cal deu!
També s'ha de dir que ha fet una temperatura infernalllllllllll!!
I ens em deixat l'encenedor a la butxaca!

No hay comentarios:

Publicar un comentario

Archivo del blog