domingo, 9 de octubre de 2011

Mola encadenar encara que ho facis a lo animal!


Aquesta setmana passada, no va començar molt fina,em costava una barbaritat escalar un altre cop al meu txiquiparc (Montserrat) dilluns Supositori,dimarts prohibitiu,els dos dies sense gran fortuna!
Dimecres canvià el tema, hi torno al Supositori amb el amic Xexu i els dos ens portem cap al bar un 7b+ que em sembla no te nom.
Divendres, també repetim sector i tornem al Prohibitiu, Per escalfar fem “El abogado del diable” 7a+? Una fissura de les que no estem precisament acostumats,continuem a la via del costat , un 7a i completem el sector  ja que només te aquestes dos vies  que a priori no semblen del tot atractives, però val moltíssim la pena fer-les(el totxo de davant del totxo del Rasta,no se si te nom).
Canviem de sector ja pròpiament dins del Prohibitiu. Cau “l’antiga”7b+,i la via just de la esquerre,que no em recordo com  collons es diu 7b(aquesta ja la tenia però mola per fer pila). Ja per relaxar fem un 7a que no em relaxa gens(em va desfer  l’avantbraç) i el 6c del sector Penelope.
Si aquesta setmana que entra es igual de productiva acabaré per ficar-me fort!

2 comentarios:

  1. jajajajaj no sabia que tenies un blog d'aquests..jajajjaja ja me'l aniré mirant.
    Felicitats machote.
    Marti

    ResponderEliminar
  2. ya está bien de payaseria. Te voy a decotar hasta los seisbés chaval. No me creo que hayas encadenado la panxa del bou de la soleia. Estás demasiado gordo para ello. en cambio, cantas muy bien. de hecho he pensado llamarte para que me cantes el onlillú después de comer las olivas del mojaman. ktden y nos vemos prontitoooo. fdo Rajoy

    ResponderEliminar

Archivo del blog