jueves, 5 de mayo de 2011

Joder m'he kedao solo!!

Un any més,un viatge més,jo em quedo a caseta!!!!
Ahir va marxa tothom cap el Thaglia,jo evidentment no. Encara que m’ha anat bé el entrenament dels demes,per entrenar jo mateix. Hi ha hagut uns quants encadenes(res espectacular a la meva línea). L’únic nom que s’ha quedat al meu cap es Siluet,a la cova de l’arcada.
Per un altre banda,el redescobriment de sector,nous,semi nous i més antics que el cagar,vease el Manantial,el clot del Boixar,i el totxo Cagat entre altres. Fora de Montserrat també retrobades,la Pedrera,cingle de Sant Pere(Montgrony) i alguna cossa més.
Res interessant,lo de sempre,per aquestes èpoques,continuar taxant vies del Prohibitiu, i buscant projectes per la nord de la Montse que es el que toca amb el calor!

El pròxim viatge me piro(Mallorca es funki o Punki?)

No hay comentarios:

Publicar un comentario

Archivo del blog